Reklamacja - aspekty prawne i psychologiczne


Opis kursu:



Dostrzegając duże zainteresowanie przedsiębiorstw obowiązującymi regulacjami prawnymi w zakresie reklamacji, postępowaniem z klientem oraz utrzymaniem prawidłowych relacji sprzedawca -kupujący proponujemy Państwu udział w warsztatach:



Reklamacja - aspekty prawne i psychologiczne

 


Tematyka spotkania jest szeroka. Szkolenie składa się z dwóch części:

 

1. aspekty prawne reklamacji - przeprowadzi Radca Prawny - omówione zostaną obowiązujące przepisy oraz orzecznictwo w tym zakresie,


2. aspekty psychologiczne reklamacji - przeprowadzi Psycholog - omówione zostaną typy osobowości klienta, zasady asertywnego zachowania podczas rozmowy z klientem, radzenie sobie z trudnym klientem.



Szkolenie skierowane jest do kierowników sprzedaży, kierowników serwisów, handlowców oraz serwisantów.


Warsztaty trwać będą łącznie 16 godzin (pierwsza część prawna - 8 godz. lekcyjnych, drugi dzień część psychologiczna - 8 godz. lekcyjnych).

 


Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
[zamknij]