Opis kursu:
Dostrzegając duże zainteresowanie przedsiębiorstw obowiązującymi regulacjami prawnymi w zakresie reklamacji, postępowaniem z klientem oraz utrzymaniem prawidłowych relacji sprzedawca -kupujący proponujemy Państwu udział w warsztatach:
Reklamacja - aspekty prawne i psychologiczne
Tematyka spotkania jest szeroka. Szkolenie składa się z dwóch części:
1. aspekty prawne reklamacji - przeprowadzi Radca Prawny - omówione zostaną obowiązujące przepisy oraz orzecznictwo w tym zakresie,
2. aspekty psychologiczne reklamacji - przeprowadzi Psycholog - omówione zostaną typy osobowości klienta, zasady asertywnego zachowania podczas rozmowy z klientem, radzenie sobie z trudnym klientem.
Szkolenie skierowane jest do kierowników sprzedaży, kierowników serwisów, handlowców oraz serwisantów.
Warsztaty trwać będą łącznie 16 godzin (pierwsza część prawna - 8 godz. lekcyjnych, drugi dzień część psychologiczna - 8 godz. lekcyjnych).